Facebook  Twitter

Megduplázhatja bevételeit a nemzetközileg elismert magyar divatmárka
fotó: zorapalkovics.com

Megduplázhatja bevételeit a nemzetközileg elismert magyar divatmárka

MTI

2017.08.31. 14:48

A Nanushka új üzleti modelljében az online értékesítésre helyezi a hangsúlyt, még virtuális ruhapróbára is lehetőséget adnak.

Hirdetés

Új üzleti modellt épít a Nanushka magyar divatmárkát tulajdonló cég - mondta Baldaszti Péter társtulajdonos szerdán, az új kollekciót bemutató budapesti rendezvényen. Kiemelte, hogy az új üzleti modellben a kizárólagos külföldi disztribútorokra épült nagykereskedelmi hálózat helyett saját nemzetközi értékesítési csapatot hoztak létre.

Megújítják a magyarországi kiskereskedelmi hálózatot, ennek részeként átalakítják Budapesten a Bécsi utcai üzletüket, amely a későbbiekben referencia bolt lesz majd a külföldi terjeszkedéshez. A kollekciókat új Nanushka logóval látják el, amely kiegészült a budapesti gyökereket jelképező emblémával.

Az online értékesítésre a jövőben nagyobb hangsúlyt helyeznek: Európában 24 órán belül kiszállítják a megrendelt árut, Európán kívül pedig a lehető legrövidebb időn belül eljuttatják terméküket. Az online értékesítés erősítését szolgálja, hogy megújítják webáruházukat, a vásárlóknak lehetőségük lesz virtuálisan felpróbálni a ruhákat.

 

Párizsban és Londonban is hordják a Nanushka ruháit

A társaság tavaly mintegy 300 millió forint árbevételt ért el, az idén ennek legalább duplázására készülnek, főleg az online értékesítésből, amely számításuk szerint a bevételek egyharmadát teszi majd ki. A bevételek növeléséhez járul hozzá, hogy novemberben a Nanushka divatmárka bekerül a Net-A-Porter világ luxus márkáit értékesítő webáruházba, illetve a magyar márkát a londoni Browns üzlet szerepelteti kínálatában. Decemberben a párizsi Galeries Lafayette áruház felkérésére önálló karácsonyi standon jelen lesznek a Nanushka termékei.

A társaság tavaly novemberben 300 millió forint keretet kapott a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő Exim Növekedési Magántőkealapjából, amelyet az idén nyáron további 300 millió forinttal megemeltek. A cég a finanszírozási keretet a növekedésre fordítja. A tervek szerint 2019-ben már pozitív szaldót mutat a vállalkozás, azt követően pedig már egyértelműen nyereséges lesz - mondta Baldaszti Péter.

divat

Hirdetés