500 millió forintos beruházással alakította ki a X. kerületi önkormányzat új ügyfélközpontját: átalakítottak és új szárnnyal toldottak meg egy 144 éves épületet.
Kőbányán, az Állomás és a Halom utca sarkán épült fel a X. kerület önkormányzatának új ügyfélközpontja. A beruházást az önkormányzat saját erőből, 493 millió forintból valósította meg, csupán a homlokzat felújításához használta fel azt a 7,5 millió forintot, amelyet a Fővárosi Önkormányzat Építészeti Értékvédelmi Támogatásán nyert el.
A fővárosi védettséget élvező, 1873-ban épült házat rendhagyó építészeti megoldásokkal alakították át, valamint egy új, modern szárnyat is hozzáépítettek. A kivitelezés a budapesti Sasad Építő Kft. feladata volt, s az elkészült ügyfélközpont a múlt felidézése mellett a mai közigazgatás minden követelményének megfelel.
A Kőbányai Önkormányzat gondolt a kisgyermekesekre, ezért a földszinten egy pelenkázóval ellátott mellékhelyiséget, valamint egy játszósarkot is kialakítottak.
Az akadálymentesség érdekében a mozgáskorlátozott ügyfeleknek külön ügyfélszolgálati pontot létesítettek, ahol az összes ügyet egy helyen intézhetik.
A kőbányaiak a megújult ügyfélközpontban 54 munkatársnál intézhetik anyakönyvi, gépjárműadó, építmény- és telekadó, szociális, lakás, ipari és kereskedelmi, valamint hagyatéki ügyeiket.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.