2020.10.30, Péntek

Hirdetés

Külsejében is átalakult a három éve új úton járó Csepel Plaza

realista.hu

2018.05.30. 17:21

Modern belső tér és új homlokzat fogadja a vásárlókat, a központ fontos kereskedelmi egységnek számít a mintegy százezer környéken élő számára.

Hirdetés

Több mint egymilliárd forintból valósult meg a Csepel Plaza korszerűsítése – írja a realista.hu. A bevásárlóközpont épületét új esztétikai koncepció mentén alakították át. A közel egy évig tartó munkálatok leglátványosabb eleme az újratervezett külső épülethomlokzat, de nagy hangsúlyt fektettek a korszerű belsőépítészeti megoldások kialakítására is.

realista.hu

„A Csepel Plaza 2015-ben történt tulajdonosváltásával hosszútávú fejlesztési koncepció megvalósításába kezdtünk” – mondta el Simon Tamás, az üzletházat üzemeltető Indotek Group értékesítési és üzemeltetési igazgatója. Ennek megfelelően a bevásárlóközpont folyamatos innovációval kívánja tovább javítani a vonzáskörzetben élő százezer fős lakosság kereskedelmi ellátottságát, és tovább erősíteni a kereskedelmi ingatlanok piacán betöltött pozícióját.

realista.hu

„Nagy megtiszteltetésnek tekintem, és örömmel fogadtam el a felkérést a Csepel Plaza megújítása építészeti koncepciójának kidolgozásra” – mondta Kecskés Imre belsőépítész. „Első körben a belső tereket, később a Plaza külsejét újítottuk meg. A projekt részét képezték a közös területek, az ételudvar és a pihenőterületek modernizálása, új dekorációs és tájékozódást segítő elemek kihelyezésére is. A munkában az Indelab Kft. és Korányi Gábor grafikus volt segítségemre.”

A fejlesztési koncepciónak megfelelően a Csepel Plazában az elmúlt három nagy nemzetközi márkák nyitottak üzletet, mint az Aldi, CCC, H&M, KiK, Pepco, Rossmann, Tally Weijl.

HelyiépületfelújításCsepelbevásárlóközpont