A korszerűsítési munkák keretében a kivitelező a Soroksári Duna-híd és a halásztelki csomópont környezetében elkészült a pályabetonozási és aszfaltozási munkákkal, a Soroksári Duna-híd és az 5.2 jelű HÉV felüljáró felújításával. Az érintett szakaszokon kiépítették a zajvédőfalakat és az új forgalomtechnikai, forgalombiztonsági elemeket is, korszerűsítették vízelvezető rendszert.
2020. május 30-ától két sávon ismét használhatják a közlekedők az elkészült bal pályát (M1 felé vezető irány) a Soroksári Duna-híd pesti oldalától egy közel 3 km-es szakaszon.
2020. június 2-ától a szigetszentmiklósi és a halásztelki csomópontok között ismét két forgalmi sávon közlekedhetnek az autósok az M0 bal pályán (M1 felé vezető irány) egy közel 2 km-es szakaszon.
A forgalmirend-változás érinti az M0 bal pálya halásztelki lehajtó ágát is, amelyet szintén június 2-ától ismét használhatnak a közlekedők.
A térség aktuális forgalmi helyzetével kapcsolatosan a Magyar Közút Nonprofit Zrt. Útinform szolgálatnál és a www.utinform.hu tájékozódhatnak a közlekedők.
A fejlesztés az Innovációs és Technológiai Minisztérium megbízásából, a NIF Zrt. beruházásában, az STR M0 Konzorcium (STRABAG Építő Kft. és STRABAG AG) kivitelezésében valósul meg.
Az építőipari kommunikáció és marketing területén végzett úttörőtevékenységét emelte ki az ÉKM Kincses Péter munkáját méltatva.