Korszerűbb utastájékoztató táblákat helyeztek ki Békásmegyeren a HÉV-állomásnál. A BKK az ügyfelei szokásait és igényeit szem előtt tartva, logikusabban elhelyezett információkkal, közérthetőbb elemekkel segíti a közlekedőket.
A Budapesti Közlekedési Központ újabb csomópontban, a békásmegyeri HÉV-állomás környékén korszerűsítette az utastájékoztatást.
A Csobánka téren és a Heltai Jenő téren lévő megállók egyedi azonosítókat kaptak, hogy ezentúl itt is könnyebben, gyorsabban tájékozódhassanak a BKK ügyfelei.
A békásmegyeri táblakorszerűsítés egy sorozat része, amelyben a Budapesti Közlekedési Központ fokozatosan újítja meg a teljes budapesti hálózat információs felületeit. Korábban az ügyfelektől több észrevétel érkezett a hiányos, megkopott információs táblák és a nehezebben érthető iránymutatás miatt. Ezért a Budapesti Közlekedési Központ a táblák cseréjéről döntött annak érdekében, hogy az utastájékoztatás informatívabb és átláthatóbb legyen. A társaság nemcsak az elhasználódott, tönkrement eszközöket cseréli, hanem – ahol az indokolt – új megoldásokat alkalmaz.
A BKK egyedi azonosító kódokkal segíti, hogy az utasok könnyebben megtalálják a számukra megfelelő járatokat azokon a végállomásokon, ahol több vonalra is fel lehet szállni. A jól látható, betűk és / vagy számok kombinációját tartalmazó kódok (például A2, C5, vagy 1, 2, 3 stb.) megjelennek a megállóhelyi oszlopon és a BKK webes felületein elérhető térképeken is. Az aluljáróval rendelkező csomópontokban a betűk az aluljárók megfelelő kijáratát jelzik.
Ez a megoldás akkor is hasznos, ha egy forgalmi változás miatt egy-egy buszjárat másik megállóhelyről indul. Ilyenkor az új kódok alapján könnyebben lehet azonosítani, hogy a terelt útvonalon közlekedő buszra melyik megállóban lehet felszállni.
A Budapesti Közlekedési Központ az elmúlt két és fél évben közel 40 csomópontban tette korszerűbbé a tájékoztatást, a következő hetekben, hónapokban pedig további forgalmas helyszíneken folytatják a munkát a BKK szakember