Idén hetedik alkalommal kerül megrendezésre Az Év Irodája ingatlanpiaci és belsőépítészeti verseny. Az indulás alkalmából a tavalyi győztes Profession.hu XII. kerületi irodájában jártunk.
Az iroda.hu és az ingatlan.com szervezésében 2010 óta minden évben megtartják Az Év Irodája versenyt, ahol értékelik és jutalmazzák többek között a legjobb irodákat, cégeket, zöld ingatlanokat, új fejlesztéseket és üzemeltető cégeket. Az idei versenyindító eseményre a Profession.hu irodájában került sor, hiszen a tavalyi versenyen az álláskereső portál érdemelte ki Az Év Irodája díjat.
Az eseményen dr. Németh Edit, Az Év Irodája kategória felelős zsűritagja, a BME Ergonómia és Pszichológia Tanszékének tanszékvezető-helyettese beszámolt róla, hogy a verseny évről-évre nagyobb népszerűségnek örvend: 2015-ben négyszer annyi jelentkező volt, mint az első alkalommal. Pozitív fejlemény, hogy már a vidéki és kis méretű irodák sem ódzkodnak a nevezéstől, emellett új versenykategóriák meghirdetésére is szükség volt.
Idén az alábbi 9+1 kategória került meghirdetésre:
Dr. Németh Edit azt is hangsúlyozta, hogy pusztán jó minőségű bútorokkal már egyáltalán nem lehet megnyerni a versenyt, nagy szerep jut az épület minőségének és a belsőépítészeti elemeknek is. A legfontosabb szempont az, hogy az iroda megjelenése tükrözze a szervezeti kultúrát és szolgálja ki a dolgozók igényeit.
Februárban hirdetnek nyerteseket, nem csak oklevelet kapnak
A nevezési időszak után a nyilvános pályázatokat közönségszavazásra bocsájtják, ezután egy független, a kategóriáknak megfelelő szakemberekből álló zsűri értékeli a beérkezett pályázatokat. A végső sorrend a nevezőktől bekért további pályázati anyagok és a személyes bejárások után alakul ki. A nevezési határidő november 30., a győzteseket pedig 2017. február 2-án, a Díjátadó Gálán hirdetik ki a Várkert Bazárban.
A verseny megnyerése nem csupán egy díjjal, hanem számos más előnnyel is jár, hiszen a szervezők egy éven keresztül támogatják a győztesek munkáltatói márkaépítését, ezáltal több százezer potenciális vásárlót és munkavállót szólitanak meg, illetve kézzelfogható megjelenést, kommunikációs lehetőségeket adnak.
Nevezni a www.azevirodaja.hu honlapon keresztül lehet.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.