Az egysávos, normál körforgalmat forgalomfüggő jelzőlámpákkal ellátott, turbó körforgalom váltotta fel.
Elkészült az M0-ás és a Budapestről Szentendrére vezető 11-es út csomópontjának átépítése és kapacitásbővítése. A Megyeri-híd budakalászi oldalán fekvő csomópontot jelzőlámpákkal bővítő beruházást a Swietelsky Magyarország Kft. kivitelezte.
A budakalászi csomópont jelzőlámpákkal bővült, az egysávos, normál körforgalmat úgynevezett turbó körforgalom váltja fel.
A budakalasz.hu korábban azt írta, a körforgalomba csak egy sávon lehetett behajtani, emiatt gyakoriak voltak a torlódások a környéken.
Az MTI szerint autósokat a megújult körforgalomban olyan jelzőlámpák segítik, amelyek nem fix programokkal, hanem forgalomfüggő üzemmódban működnek. A vezess.hu azt írja, az új forgalmi rend szerint a közlekedőknek először a tervezett útirányuknak megfelelő belépési sávba kell besorolniuk. Ennek kiválasztását sematikus ábrákkal kiegészített útirányjelző táblák segítik.
A körpályán belül iránytévesztés/váltás nem lehetséges, mivel az egyes forgalmi sávok közé gömbsort építettek be. A választott forgalmi sáv a körpályából kivezeti az autóst a választott irányba.
Az új forgalmi rend bevezetése után két hétig a forgalom kisebb zavarásával járó munkavégzés még előfordulhat a csomópontban – jelezte a Magyar Közút.
Először alkalmazták Magyarországon és rögtön 36 méteres magasságban a PERI moduláris homlokzati állványrendszerét. Budapest szívében, Ferencvárosban a fenntartható építészet jegyében elkészült Metrodom Green 513 lakásos épületének homlokzatát összesen 7000 négyzetméteren borítják örökzöld növények. A lenyűgöző látványt nyújtó zöldfalak kialakítását az első ütemben a PERI állványrendszerei segítették.