A hihetetlen egyéniségeket kitermelő Z generáció egyik élenjárója éppen a saját generációjához adja meg a kulcsokat a munkájával.
„Hatévesen, az iskolában nagyon komolyan elkezdtem tanulni a németet” – efféle mondatok jellemzik a digitalhungary.hu-nak interjút adó Trunk Tamást, aki 14 évesen három nyelven ad elő új generációs márkák brandépítéséről.
Az Ausztriában tanuló srácról a teljesség igénye nélkül az alábbiakat lehet elmondani:
Érettségét és hozzáállását jól jellemzi ahogy a könyvéről nyilatkozik. „Az új generáció elérése sok márkának kihívás, és több konszolidált márka már nyúl is az új sneakerpiaci módszerekhez. Ehhez rengeteg információt gyűjtöttem össze a tavaszi előadásomra a Media Hungary-n, aminek jó része akkor nem fért bele az időbe. Így jött az ötlet, hogy megírom könyvben.”
A könyvet mindenkinek szánja, akit valóban érdekel a Z-generáció. „Egyrészt szülőknek, akik tudni szeretnék, mivel foglalkoznak a gyerekeik. És persze a korombelieknek. Meg céges marketingeseknek, akik keresik az utat az én generációmhoz.”
A teljes interjú itt olvasható.