2024.11.21, Csütörtök

Milliók követik és milliárdos cégek keresik a 14 éves magyar bloggert

digitalhungary.com

2018.01.04. 18:39

A hihetetlen egyéniségeket kitermelő Z generáció egyik élenjárója éppen a saját generációjához adja meg a kulcsokat a munkájával.

„Hatévesen, az iskolában nagyon komolyan elkezdtem tanulni a németet” – efféle mondatok jellemzik a digitalhungary.hu-nak interjút adó Trunk Tamást, aki 14 évesen három nyelven ad elő új generációs márkák brandépítéséről.

Az Ausztriában tanuló srácról a teljesség igénye nélkül az alábbiakat lehet elmondani:

  • 14 évesen blogjai és youtube-os feltöltései révén véleményvezér, ha cipőmárkákról van szó, nemrég egy több generáción átívelő cipő manufaktúra vezetője kérte ki a véleményét;
  • az úgynevezett sneakerek (edzőcipők) szakértője, a hozzájuk kötődő kultúráról, fogyasztói szokásokról, legújabb trendekről rendszeresen ír és készít videókat;
  • végzett DJ;
  • jelenleg könyvet ír az új generációs márkákról;
  • a legnagyobb sí reménységek között tartják számon, korosztályos válogatott alpesi sielő;
  • az osztrák CROC sportszergyár szponzorálja.

Érettségét és hozzáállását jól jellemzi ahogy a könyvéről nyilatkozik. „Az új generáció elérése sok márkának kihívás, és több konszolidált márka már nyúl is az új sneakerpiaci módszerekhez. Ehhez rengeteg információt gyűjtöttem össze a tavaszi előadásomra a Media Hungary-n, aminek jó része akkor nem fért bele az időbe. Így jött az ötlet, hogy megírom könyvben.”

A könyvet mindenkinek szánja, akit valóban érdekel a Z-generáció. „Egyrészt szülőknek, akik tudni szeretnék, mivel foglalkoznak a gyerekeik. És persze a korombelieknek. Meg céges marketingeseknek, akik keresik az utat az én generációmhoz.”

A teljes interjú itt olvasható.

FókuszbanTrunk TamásblogcipőbrandZ-generáció