A buszban igényelt igazolványokat - a helyszínen átvehető lakcímkártyát és az ideiglenes személyi igazolványt kivéve - postai úton kézbesítik.
A mai naptól Budapesten is kormányablakbusz áll az ügyfelek szolgálatába a személyi okmányokkal kapcsolatos gyorsabb és kényelmesebb ügyintézésért - közölte a fővárosi kormányhivatal.
A nyár végéig a hétvégéken kitelepülő "mobil kormányablak" frekventált helyszíneken biztosít lehetőséget az ügyintézésre.
A kormányablakbusz a mostani hétvégén 8 és 16 óra között a IX. kerületi Lurdy Ház bevásárlóközpont parkolójában várja az ügyfeleket. A helyszínen ügyfélkapu-regisztrációra, személyi okmányokkal (személyi igazolvány, lakcímkártya, jogosítvány, útlevél) és diákigazolványhoz szükséges NEK-regisztrációval kapcsolatos ügyintézésre lesz lehetőség.
A buszban igényelt igazolványokat - a helyszínen átvehető lakcímkártyát és az ideiglenes személyi igazolványt kivéve - postai úton kézbesítik.
A kormányhivatal a további helyszínekről és időpontokról a www.kormanyablak.hu oldalon és Facebook-oldalán ad tájékoztatást a későbbiekben.