A hiba megszüntetéséig a teljes Solaris-Skoda flottát, azaz 36 darab járművet kivonnak a forgalomból a fővárosban.
Kijavításukig biztonsági okokból kivonják a forgalomból a Solaris-Skoda típusú trolibuszokat a fővárosi közösségi közlekedési forgalomból ajtóvezérlési hiba miatt – adta hírül a bkk.hu.
A trolibuszok helyett azok garanciális javításáig többségében autóbuszok járnak az érintett vonalakon.
A közleményből kiderül, a közelmúltban néhány egyedi esetben előfordult, hogy a Solaris-Skoda trolibuszok ajtaja kinyílt a járművezető közbeavatkozása nélkül. Személyi sérülés nem történt, de utasbiztonsági okokból az üzemeltető BKV a hiba végleges megszüntetéséig a teljes Solaris-Skoda flottát, azaz 36 darab járművet kivon a forgalomból. A szoftverhibát a gyártó garancia keretében javítja.
A forgalomból kivont trolibuszok helyett az érintett vonalakon többségében autóbuszok közlekednek.
Átlagosan 842 137 forintra nőtt az építőipari kontármunkákból származó lakossági kár mértéke, ami 3,4 százalékkal magasabb az előző évhez képest. Bár csökkent a kontárkárosultak aránya, a bizalom nem mozdul: a szakemberek teljesítményét továbbra is átlagosan 3,6 csillagra értékeli a lakosság. Megdöbbentően sok a negatív tapasztalat, amelyek szájról szájra terjednek, és erősítik az szakemberekkel szembeni negatív előítéletet – derül ki a Mapei Kft. lapunkhoz eljuttatott Építőipari Bizalmi Index 2025 kutatásából.
Átlagosan 842 137 forintra nőtt az építőipari kontármunkákból származó lakossági kár mértéke, ami 3,4 százalékkal magasabb az előző évhez képest. Bár csökkent a kontárkárosultak aránya, a bizalom nem mozdul: a szakemberek teljesítményét továbbra is átlagosan 3,6 csillagra értékeli a lakosság. Megdöbbentően sok a negatív tapasztalat, amelyek szájról szájra terjednek, és erősítik az szakemberekkel szembeni negatív előítéletet – derül ki a Mapei Kft. lapunkhoz eljuttatott Építőipari Bizalmi Index 2025 kutatásából.