Hét év után megfiatalodik a MOL Bubi jól ismert logója, és frissül a közbringa-rendszer arculata is. Budapest közbringa-szolgáltatásának új emblémája az eddig elért eredményeket és a leendő sikereket egyszerre szimbolizálja. Idén tavaszra a logó mellett a komplett szolgáltatás is megújul és egy modernebb, fenntartható MOL Bubit vehetnek birtokukba a fővárosban közlekedők.
A 2014-ben indult MOL Bubi egy igazi sikertörténet volt Budapest életében: a több mint 100 ezer regisztrált felhasználó mintegy 7 millió kilométert tett meg a közbringával, ezzel jelentősen hozzájárulva a városi kerékpározás terjedéséhez, valamint az 531 ezer megspórolt CO2 kibocsátásával Budapest zöldebbé és élhetővé tételéhez - írja a BKK sajtóközleményében.
Az elmúlt 7 évben egy értékes brand jött létre a megosztáson alapuló közlekedési eszközök piacán. Nem véletlen, hogy a Forbes 2015-ben a legtrendibb magyar márkák közé választotta a közbringát.
A városi kerékpározást ösztönző rendszer idén tavasszal megújul, amely egyben a MOL Bubi logóját is érinti.
Az almazöld kerékpárokra jellemző dizájn széles körben ismertté, elismertté vált, ezért a logó újratervezésekor kulcsfontosságú szempont volt a beazonosíthatóság. A közbringa-szolgáltatás jelképe megtartotta az eddigi stílusjegyeket, csupán az aktuális designtrendekhez igazodott. A megújult logó egyszerre jelképezi a korábbi szolgáltatással való kontinuitást, ezzel együtt a megújulást, illetve jobban illeszkedik a névadó szponzor arculatába is.
Természetesen a MOL Bubinak nem csak az arculata változik meg, tavasztól számos új fejlesztéssel is találkozhatnak majd a fővárosban közlekedők:
Azaz a fővárosi közlekedők egy modernebb, könnyebben használható, ráadásul - az új üzemeltetési struktúra miatt - a Főváros számára takarékosabb Bubit vehetnek birtokukba, mely támogatja a fenntartható és élhető Budapest vízióját.