Budaörs Város Önkormányzata második alkalommal is elnyerte a „Városmarketing gyémánt” díjat.
Második alkalommal értékelte a Magyar Marketing Szövetség az önkormányzatok kommunikációs tevékenységét, az Országos Városmarketing Díj pályázat keretében. Budaörs Város Önkormányzata második alkalommal is elnyerte a „Városmarketing gyémánt” díjat.
„Az Országos Városmarketing Díj pályázatot azért alapították, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére. A sikeres, hatékony megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével a Magyar Marketing Szövetség hozzájárul az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, segíti a tapasztalatcserét, s benne a megyék, a városok vezetői, szervezetei és a marketingesek közötti együttműködést.” – nyilatkozta Dr. Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének vezetője, a zsűri elnöke.
Budaörs Város Önkormányzata Budaörs várossá válásának harmincadik évfordulója alkalmából rendezett programsorozat marketingje kapcsán nyerte el a gyémánt díjat.
2016-ban 70 nevezés érkezett. A „Marketing Fővárosa” Budapest XIII. kerülete lett.
forrás: budaors.hu