2024.10.04, Péntek

New Yorkban is sikert aratott a magyar mosószermárka

pestpilis.hu

2017.10.06. 16:14

Rangos elismerést söpört be a mindössze fél éve piacon lévő, hazai startupként indult Souldrops.

A hazai Arany Penge, valamint a régió meghatározó versenye, a Golden Hammer után most a világ egyik legnagyobb reklámpiaci fesztiválján, a Clio Awards-on hozta el a csomagolás-design kategória ezüst díját az idén tavasszal bevezetett Souldrops. A környezettudatos mosószer és öblítő márka ezzel olyan brandeket utasított maga mögé, mint a Guinness, az IBM, a SAP vagy épp a Google.

A szeptember 27-i New York-i díjátadón a fél éve piacon lévő márkát Barna Tamás, a Republic Group ügyvezető igazgatója és Magó Zsolt, a projekt art directora képviselte, akik azért is különösen büszkék a kitüntetésre, mert magyar márkát a díj eddigi történetében, még soha nem jutalmaztak a CLIO Awards-on.

Barna Tamás így foglalta össze a Souldrops sikerét: „A tulajdonosok szabad kezet adtak nekünk, így a márka kiszakadt a szektor unalmas kommunikációs és vizuális közhelyeiből. Nagyon örülünk, hogy meg tudtuk fogalmazni, hogy az ügyfél mit gondol a világról, sőt, azt is, hogy a termék milyen innovatív üzeneteket közvetít. Mindezt egy olyan kortárs köntösbe öltöztettük, amelyre a szakma és a közönség is vevő."

 

Magyar startup a világ elit ligájában

A Souldrops 100%-ban magyar startup vállalkozás, Gyimóthy Gábor, Bóna Richárd és Lukács Ádám alkotják. A fiatal tulajdonosok és vegyészek hosszú kutatás és fejlesztés eredményeként idén tavasszal kezdték el gyártani az új termékcsaládot, amely hazai gyártóként jelenleg egyedül képviseli a magyarországi mosó- és tisztítószerpiacot. A márka következő komoly stratégiai lépése a nemzetközi piacon való megjelenés, melyet a rangosabbnál rangosabb díjak nagy mértékben elősegítenek.

Az 1959-ben alapított CLIO Awards ma a világ egyik legnagyobb és legmeghatározóbb reklámversenye, kitüntetett figyelem övezi: jelentőségét egyszerre adják a világ minden tájáról nevező márkák és ügynökségek, valamint a meghatározó reklámpiaci cégek - Saatchi & Saatchi, McCannWorldgroup, Microsoft, Getty Images, Unilever - csúcsvezetőiből álló szakmai zsűri.

„A CLIO-nál egészen elképesztő, professzionális zsűri értékeli a pályamunkákat. Az objektivitáshoz, a szakmaisághoz kétség nem férhet - ezért is tartom óriási elismerésnek, hogy a díjazottak között lehetünk" – fogalmazott Barna Tamás, hozzátéve, hogy az ezüst Clio elismerés egyszerre a Republic Group és az ügyfél dicsősége.

Országosmarketingstartup