Novembertől módosítja általános szerződési feltételeit a cég, ezzel enyhíti a felhasználók fizetési felszólítással kapcsolatos terheit.
A szolgáltató továbbra is SMS-ben értesíti majd ügyfeleit, ha késnek a számlák befizetésével, de ezentúl az első SMS-ben küldött felszólítás díjmentes lesz.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság a változtatás hátterét is közölte. Eszerint van lehetőség, hogy a túl magas díjakon az NMHH változtasson. Ha több felhasználótól is panasz érkezik a hatósághoz, akkor vizsgálat indul a szolgáltató díjszámítási gyakorlatával kapcsolatban.
A Magyar Telekom gyakorlata miatt az NMHH-hoz tavaly október óta több panasz is érkezett, ezek mind a méltánytalanul magas díjat és a tájékoztatás módját kifogásolták.
A panaszok nyomán az NMHH egyeztetést kezdeményezett a társasággal. A szolgáltató végül vállalta, hogy ősztől méltányosabb díjszámítási gyakorlatot vezet be, és azt is bejelentette, hogy úgy módosítja az általános szerződési feltételeit, hogy azok átláthatóbbak és kiszámíthatóbbak legyenek.
1,6 milliárd forintnyi beruházást szavazott meg tételesen a városi közgyűlés.