Keddtől egy sávon újra használhatják az M6-os kihajtót a közlekedők.
A terveknek megfelelően halad az M0-s déli szektorának rekonstrukciója – közölte a beruházó NIF Zrt. A STRABAG Építő Kft. és a STRABAG AG kivitelezésében egy éve indult el a projekt, mostanra az M0-M6 csomópontjában az új betonburkolat állapota megengedi, hogy a téli üzem alatt egy sávon ideiglenesen áthaladjon a forgalom a munkaterületen.
Az M6-os autópálya felé történő kihajtás az M0-s M1 felé vezető szakaszán december 18-án reggeltől lehetséges. Az M6 autópálya kihajtó megnyitásának köszönhetően a 6-os úton is kedvezőbb forgalmi viszonyokra számíthatnak a közlekedők.
A 2x3 sávos autóút M6 és 51-es főút közé eső szakaszán a bal pálya aszfaltburkolatának betonburkolatra való cseréje (a hídátépítési, környezetvédelmi, vízelvezetési és forgalombiztonsági beavatkozásokkal együtt) a tervek szerint 2020 áprilisára fejeződik be.
Átlagosan 842 137 forintra nőtt az építőipari kontármunkákból származó lakossági kár mértéke, ami 3,4 százalékkal magasabb az előző évhez képest. Bár csökkent a kontárkárosultak aránya, a bizalom nem mozdul: a szakemberek teljesítményét továbbra is átlagosan 3,6 csillagra értékeli a lakosság. Megdöbbentően sok a negatív tapasztalat, amelyek szájról szájra terjednek, és erősítik az szakemberekkel szembeni negatív előítéletet – derül ki a Mapei Kft. lapunkhoz eljuttatott Építőipari Bizalmi Index 2025 kutatásából.
Átlagosan 842 137 forintra nőtt az építőipari kontármunkákból származó lakossági kár mértéke, ami 3,4 százalékkal magasabb az előző évhez képest. Bár csökkent a kontárkárosultak aránya, a bizalom nem mozdul: a szakemberek teljesítményét továbbra is átlagosan 3,6 csillagra értékeli a lakosság. Megdöbbentően sok a negatív tapasztalat, amelyek szájról szájra terjednek, és erősítik az szakemberekkel szembeni negatív előítéletet – derül ki a Mapei Kft. lapunkhoz eljuttatott Építőipari Bizalmi Index 2025 kutatásából.