2019.07.20, Szombat

Hirdetés

Több marketingkommunikációt szeretne Varga-Dani Barbara  a Balatonnak

Több marketingkommunikációt szeretne Varga-Dani Barbara a Balatonnak

2016.03.04. 14:52

Hirdetés

A Balatonért felelős marketingvezető az elmúlt évek jó szezonjait kívánja 2016-ra is, de ha lenne egy varázspálcája, akkor az első három kívánsága az lenne, hogy több marketingkommunikációja legyen a magyar tengernek.

A Balaton régió az Utazás kiállításon

Balaton egész régióját képviseljük, 20 társkiállítónk van, közel 100 m2-en. Turisztikai egyesületek, vállalkozók, kistérségek, tehát szinte lefedjük az egész Balaton régió kínálatát. Azt üzenjük, hogy 4 évszakos a Balaton kínálata!Most jobbára a tavaszi kínálattal már készülünk, a Tavaszi Nyitott Balatonnal. Kerékpározás, túrázás a szabadban, az első napsütést a Balatonnál töltsék a kedves vendégek.

A gasztro-élmények éve kapcsán a Balaton Régió is ebbe bekapcsolódik, számtalan gasztronómiai rendezvényünk van a tavaszi szezonban is már. Pikniklehetőségek, bográcsfőző események, kirándulásokkal egybekötött gasztronómiai élmények. Nyáron pedig a borteraszokon, a csodálatos panorámát nyújtó éttermekben mindenképpen összekapcsolódik a Balaton látványa.

  • milyen szezonra számít?

Nagyon szeretnénk megtartani az eddigi jó eredményeinket, több mint 1,5 millió vendég, közel 5 millió vendégéjszakát töltött el a szálláshelyeken. Ezt a nagyon magas bázisszámot nehéz megtartani évről-évre. Örömmel konstatáljuk, hogy minden évben sikerül egy pici növekedést elérni, ezt szeretnénk megtartani. Ezek a kereskedelmi szálláshelyes adatok, amit kiegészítenek a magánszálláshelyes adatok, ill. a privát ingatlantulajdonosok által eltöltött vendégéjszakák, ezek a statisztikában nem mindig jelennek meg.

Nagyon büszkék vagyunk, hogy nyáron nagyon szeretik a Balatont, most már tavasszal és ősszel is megtalálják azokat a lehetőségeket, ami miatt egyre többen jönnek. Télen is rendelkezik olyan szolgáltatás, ami ide csábítja a vendégeket.

  • Mi lenne az a 3 dolog, amivel a Balaton parti térségeket, vállalkozásokat, attrakciókat segítené vagy befolyásolná?

Több marketingkommunikáció

Galéria