Ferdepályás felvonók és liftek épülhetnek több mint 4 milliárd forintból.
A fővárosi M3-as metró felújításának műszaki tervében eddig nem szerepelt az Arany János utca, Ferenciek tere, Kálvin tér, Corvin-negyed és a Klinikák állomások akadálymentesítése. Most egy, a budapest.hu-n megjelent beadvány szerint az öt megállót és a Strabag Építőipari Zrt. kivitelezésében jelenleg is felújítás alatt álló Dózsa György úti megálló akadálymentesítéséről is tárgyalnak szerdán.
A többek között a főpolgármester által jegyzett beadvány adatai szerint a metrórekonstrukciós projektben az eddig tervbe vett 12 megálló akadálymentesítése mellett újabb 6 állomás könnyebb elérhetőségéről tárgyalnak majd szerdán. Ezek a fejlesztések az eddig is tervbe vett beruházásokkal együtt zajlanak majd várhatóan le.
A megállók akadálymentesítése során különböző megoldásokat alakítanak ki a tervek szerint:
Emellett a hat megálló mellett az Ecseri utcai és a Pöttyős utcai megállókban ideiglenes megoldásként korlátlifteket építenek. Itt az akadálymentes megközelítés módját 2023 december 1-ig véglegesítik majd.
Úgy ismeri Zala útjait a májusi Hónap Mérnöke, Pék János, ahogy talán senki. A DUNA GROUP főépítésvezetőjével a ZalaZONE építése kapcsán egy mérnöki pálya legfontosabb sarokpontjairól, szülőföldhöz kötődésről és az ország egyik legizgalmasabb útfejlesztéséről is beszélgettünk.
Úgy ismeri Zala útjait a májusi Hónap Mérnöke, Pék János, ahogy talán senki. A DUNA GROUP főépítésvezetőjével a ZalaZONE építése kapcsán egy mérnöki pálya legfontosabb sarokpontjairól, szülőföldhöz kötődésről és az ország egyik legizgalmasabb útfejlesztéséről is beszélgettünk.