Idén őszre átlagon felüli ügyfélszolgálat épül Dunakeszi Városházán.
Idén őszre átlagon felüli ügyfélszolgálat épül Dunakeszi Városházán. Ráadásul nem csupán a környezet újul meg, hanem az ügyintézési folyamatok is átszerveződnek. A jövőben az ügyet hatékonyabban, egy helyen lehet majd intézni.
Dunakeszi Város Önkormányzatának célja, hogy minden területen a lehető legjobb szolgáltatást biztosítsa a lakosoknak, ezért a Városházán egy olyan ügyfélfogadó tér kerül kialakításra, mely kiemelkedő színvonalon biztosítja a hivatali ügyintézést. Az akadálymentes, családbarát környezet kivitelezése már a napokban elkezdődött, és a tervek szerint az őszig be is fejeződik.
A munkálatok alatt természetesen nem fog szünetelni a hivatali ügyintézés, az ügyfélfogadás helyét, illetve rendjét érintő változásokról természetesen folyamatosan tájékoztatják a Tisztelt Lakosokat.
forrás: dunakeszi.hu

A projektmenedzsment és a tervezési üzletág összevonásával az Óbuda Group tovább erősíti szakmai pozícióját a hazai építőipari szektorban, és új szintre emeli a vállalat kompetenciáit komplex, innovatív projektek hatékony lebonyolításában. Horváth Gábor a vállalat vezérigazgató-helyetteseként szakmai tapasztalataival és előremutató szemléletével támogatja a szervezet felkészülését a jövő kihívásaira.
A projektmenedzsment és a tervezési üzletág összevonásával az Óbuda Group tovább erősíti szakmai pozícióját a hazai építőipari szektorban, és új szintre emeli a vállalat kompetenciáit komplex, innovatív projektek hatékony lebonyolításában. Horváth Gábor a vállalat vezérigazgató-helyetteseként szakmai tapasztalataival és előremutató szemléletével támogatja a szervezet felkészülését a jövő kihívásaira.