Idén is folytatódott az őszi ingyenes burgonya akció Csepelen. November 5-én a kerület hét forgalmasabb pontján burgonyát osztott az önkormányzat a Csepeli Városkép Kft. szervezésében, a Csepeli Városgazda Zrt. segítségével.
Az önkormányzat az Ady lakótelepen, a Béke téren, a Sétányokon, Királymajorban, Királyerdőn, Csillagtelepen és a Hárosban összesen tizenkilenc tonna Kisújszállásról származó magyar burgonyával kedveskedett a csepelieknek. Kerületi lakcímkártya felmutatásával mindenki kapott az ötkilós zsákokból, melyekből a tavalyinál hétszázzal több volt.
„Tavaly november végén tartottunk először burgonyaosztást, akkor hat helyszínen. Ennek sikerét látva úgy gondoltam, hogy idén, sőt, terveink szerint minden évben megismételjük a kerületben az akciót, ezzel is folytatva a családok, a gyermekek és az idősek támogatását. Karácsony közeledtével mindenkinek jól esik a segítség, apró öröm ez a hétköznapokban” – mondta el Borbély Lénárd polgármester, aki munkatársaival osztotta szét a burgonyát a várakozó lakosoknak. Jelen voltak az adott körzet önkormányzati képviselői is. A polgármester és csapata a Duna utcai nyugdíjasház, a Béke téri Szent József Otthon és a Simon Bolivár sétányon lévő nyugdíjasház lakóinak is több zsák krumplit ajándékozott.
Átlagosan 842 137 forintra nőtt az építőipari kontármunkákból származó lakossági kár mértéke, ami 3,4 százalékkal magasabb az előző évhez képest. Bár csökkent a kontárkárosultak aránya, a bizalom nem mozdul: a szakemberek teljesítményét továbbra is átlagosan 3,6 csillagra értékeli a lakosság. Megdöbbentően sok a negatív tapasztalat, amelyek szájról szájra terjednek, és erősítik az szakemberekkel szembeni negatív előítéletet – derül ki a Mapei Kft. lapunkhoz eljuttatott Építőipari Bizalmi Index 2025 kutatásából.
Átlagosan 842 137 forintra nőtt az építőipari kontármunkákból származó lakossági kár mértéke, ami 3,4 százalékkal magasabb az előző évhez képest. Bár csökkent a kontárkárosultak aránya, a bizalom nem mozdul: a szakemberek teljesítményét továbbra is átlagosan 3,6 csillagra értékeli a lakosság. Megdöbbentően sok a negatív tapasztalat, amelyek szájról szájra terjednek, és erősítik az szakemberekkel szembeni negatív előítéletet – derül ki a Mapei Kft. lapunkhoz eljuttatott Építőipari Bizalmi Index 2025 kutatásából.