Harmincéves betontáblákat cseréltek ki a kifutópályán, a reptér visszaállt a kétpályás üzemmódra.
Befejeződött a fővárosi Liszt Ferenc-reptér 1. futópályájának felújítása. Az üzemeltető Budapest Airport 1,65 millió eurós (500 millió forintos) beruházása a futópálya Vecsés felőli végének 900 méteres szakaszát érintette. A 45 méter széles betonsáv középső betontábláit kellett az alapozással és a fénytechnikával együtt újratelepíteni.
A három hónapig tartó rekonstrukcióra elsősorban a repülésbiztonság fenntartása miatt volt szükség, ugyanis a több mint 30 évvel ezelőtt épített futópálya beton táblái, illetve az alapozás mostanáig bírták a fel- és leszálló gépek jelentette terhelést. A futópálya felújítását úgy időzítette a Budapest Airport, hogy a nyári csúcsforgalom, ezen belül is a budapesti vizes vébé előtt elkészüljön minden munka.
A felújított pályáról csütörtökön délután szállt fel az első gép, így a Liszt Ferenc reptér visszaállt a megszokott kétpályás üzemelésre. Huszka Péter forgalmi igazgató szerint a repülőtér komoly fennakadás nélkül üzemelt a használatban megmaradt kettes futópályával, bár széliránytól függően az érkező vagy az induló repülőgépeknek hosszabb gurulási idővel kellett számolniuk.