Fiatalos, átlátható turisztikai weboldalt készít és széles körű reklámkampányba kezd a város és a budai úti szabadidőközpont. A cél, hogy minél több vendéget csábítsanak Ceglédre. A városvezetés minden segítséget megad, hogy a szálloda, a kalandpark, a fürdő és az erdei iskola az eddigieknél is több turistát fogadjon. Az idegenforgalomban érintett szakemberek megbeszélték az elkövetkező hetek teendőit.
Sokan ismerik már, de jó lenne, ha még többen jönnének Ceglédre és élveznék a város szabadidőközpontjának szolgáltatásait. A budai úti fürdő, a csúszdapark, az erdei iskola, a négycsillagos szálloda és a kalandpark fiataloknak és idősebbeknek egyaránt több napos élményt jelenthet. A turisztikai szolgáltatók ma közösen ötleteltek. Azt szeretnék, ha még a nyári szezon előtt egységes reklámkampány indulhatna, hogy minél több turistát fogadhassanak. A megbeszélésen a város alpolgármestere is részt vett. "Egy kicsit azt kértük, hogy a kifelé irányuló marketing tevékenységben jóval hangsúlyosabban szerepeljen a fürdő és a környező terület. Hiszen ez az, ami olyan vendégforgalmat hozhat ezeknek a szolgáltatóknak illetve a városnak, ami mindenkinek jó. A városvezetés részéről a nyitottságot megtaláltuk." - fogalmazott Tótin Lóránt, a Termálfürdő Kft. ügyvezetője.
A város minden segítséget megad, hogy az idegenforgalom még virágzóbb legyen - mondta Hegedűs Ágota. Marketing szakember segíti majd a munkájukat és olyan egységes városarculatot terveznek, amely vendégcsalogató. A reklámkampány része a turisztikai weboldal. A szinte mindig teltházzal működő szálloda igazgatója üdvözölte az ötletet. Fejes Géza azt mondta: örülnének, ha az internetes oldal fiatalos, színes lenne fotókkal, videókkal tűzdelve.
"Egy nagyon jól átlátható honlap legyen, ami vonzza a szemet, dinamikus és megmutatja, megpróbálja átadni azt az érzést, hogy mennyire sokszínű az itt lévő szolgáltatáscsoport egyébként." - erről már a Hotel Aquarell igazgatója, Fejes Géza beszélt. Fontos hogy a turisztikai oldal naprakész információkat tartalmazzon például a város rendezvényeiről és sokat jelente a Facebook megjelenés is - tette hozzá a szakember, majd úgy folytatta: a siker kulcsa - mint sok mindenben - az összefogás. "A szálloda nagyon fontosnak tartja, hogy a környékbeli szolgáltatókkal együtt létrehozzunk egy olyan szolgáltatás csoportot, amivel vonzóvá tehetjük ezt a desztinációt. Ennek ez az első lépése, hogy végre egy komoly együttműködés kezdődik el közöttünk remélhetőleg mindenkinek a javára." - mondta el az igazgató.
A megbeszélésen szó esett arról is, hogy a fürdő környékén új információs táblákat helyeznek ki,hogy a vendégek könnyebben megtalálják az erdei iskolát, a fürdőt és a kalandparkot.
forrás: cegled.hu