2021.06.09
A Budapest déli körgyűrűjének részét képező, 30 éve épült műtárgy hosszú távú használatát így lehet biztosítani a külső szakértők mérései alapján.
2020.07.17
Napokon belül Eger is bekapcsolódik a gyorsforgalmi úthálózatba az M25-ös második ütemének átadásával. A mintegy 19 kilométeres kétszer kétsávos autóút építkezésének előzményeiről, több ütemben megvalósult kivitelezéséről és a folytatásáról a beruházó NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. vezérigazgatójával, az egri származású Nagy Róbert Attilával beszélgettünk.
2020.03.13
A forgalom már a Duna Aszfalt által megépített új pályán halad, amíg a régi 4-es főutat felújítják.
2019.09.09
A Strabag kivitelezésében épülő négysávos autóút pályájára már ráhajthatnak az autósok, illetve a gödi bekötőút munkáival is jól halad a Penta és a HE-DO.
2018.08.05
Országos sebességellenőrzést tart a rendőrség a jövő héten.
2017.08.14
A Szolnok gyorsforgalmi elérhetőségét biztosító autóút újabb szakaszára a NIF kiírta az ajánlattételi felhívást.
2016.09.22
Elkészült az Esztergom-M1 közötti, 102-est kiváltó út lehetséges nyomvonalainak forgalmi becslése, mely alapján kialakulni látszik a végső terv.
2016.06.03
Gyorsúttá alakul az M2-es Budapest és Vác közötti közel 20 kilométeres szakasza.
2021.05.18
Budapest elkerülő útjának fontos hídján a zajvédő fal építése hamarosan befejeződik, miközben párhuzamosan felkészülnek a későbbi munkálatokra.
2020.07.01
A Duna Aszfalt kivitelezésében egy 17,6 kilométeres szakasz épül meg.
2019.10.02
A Strabag munkájával megépülő útnak köszönhetően a közel 20 kilométeres szakaszon most már 2x2 sávon közlekedhetnek az autósok.
2019.06.26
A gyorsforgalmi út 10,8 kilométernyi pályáját Cegléd és Abony térségében a Colas és a Duna Aszfalt kivitelezte.
2018.08.01
Évente 4 ezret ütünk el belőlük, az üzekedésük miatt most elveszíthetik a kontrollt.
2016.10.05
A Közgép és az Itinera árajánlatáról szóló cikkünket továbbgondolva szétnéztünk a keleti szomszéd útjain. Ezeket találtuk: félkész autópályán, félkész híd alatt robogó lovaskocsi, 29 éven át épülő autópálya, tíz hónappal az átadás után életveszély miatt újra lezárt autópályaszakasz, a hírekben naponta visszaköszönő hiányos kivitelezés. Hogyan lehetséges ez? Egy olyan zavaros közeg által, amiben halászva még a büntetéseket, perköltségeket és alacsony árakat bevállalva is nyereséges lehet egy-egy projekt.
2016.06.06