2019.01.24
A HE-DO, a Penta és a KM Építő kivitelezésében elindulnak a felüljáró építéséhez kapcsolódó munkák ideiglenes forgalomkorlátozás mellett.
2018.11.09
A Budapestet Béccsel összekötő autópálya bővítése a magyar fővárostól Győrig indul el 2021-ig.
2018.09.11
A pátyi ipari parkból közvetlenül érkezhet majd az autópályára a forgalom a Sasfészek pihenő melletti csomóponthoz kapcsolódó új útvonalon.
2018.08.31
Szeptember közepétől az M0-ás felé közlekedők két sávot használhatnak Dunakeszi térségében.
2018.08.14
Az M0-ás déli szektorának hídjait felújítják, az M1-es autópálya felé vezető oldal betonburkolatot kap.
2018.07.21
Az aszfaltozás költségeinek jelentős részét a helyi vállalkozások és ott élők finanszírozzák.
2018.04.12
Az útépítési munkákat és kapcsolódó tevékenységeket vállaló RBM Úttechnika Kft. 6 új munkahelyet teremt 50 millió forintos állami támogatással.
2018.04.03
A HE-DO, a Penta és a KM Építő alkotta konzorcium az autópálya felett átívelő híd középső pillérein dolgozik.
2018.02.14
700 méternyi új utat, villamospályát és két jelzőlámpás csomópontot is kiépítenek az Operaház új műhelyháza közelében a Népligetnél.
2017.09.07
Az ötmilliárdos beruházásban új csomópontot kap az M3-as, bekötőút és zajárnyékoló fal is épül.
2017.07.21
Az ígéret szerint 2020-ban már autópályán megyünk Kolozsvárig, ez a szakasz 13 éve épül. A déli pályán egy kilométer 8,4 milliárd forintnak megfelelő költségvetésből épül meg.
2017.04.28
A Colas, a Duna Aszfalt és az Euroaszfalt kivitelezésében 44 kilométeren épül négysávos út, a projektben hat település tehermentesül az átmenő forgalom alól.
2016.08.25
A Lőrinci út folytatásaként utat építenek a Széchenyi úttól az Airport City logisztikai parkig.
2016.06.01
Év végén indulhat a 4-es főutat négysávosító beruházás. 29 km-en új nyomvonal létesül Üllő, Gyömrő, Péteri, Gomba, Monor, Monorierdő, Pilis és Albertirsa elkerülése érdekében.
2015.08.26
Hétfőn adják át a forgalomnak a kecskeméti északi elkerülőt.
2019.01.18
A Strabag munkálatainak köszönhetően az M2-es Dunakeszi-Fót és Göd közötti útszakaszán már az újépítésű pályán haladhatnak 2x1 sávon az autósok, az eddig használt szintén 2x1 jobboldali pálya átalakítását pedig idén őszre fejezik be. Ezzel együtt a térség fejlesztéséhez a Penta és a HE-DO is hozzájárul.
2018.09.25
A Pest megyei Nagykőrösben mintegy 2 kilométernyi útburkolatot építenek egy 172 millió forintos beruházásban.
2018.09.02
Az A-Híd kivitelezésében egy év alatt felépített két műtárgyból álló Szent István híd jelentősen megkönnyíti a város északi és déli része közötti közlekedést.
2018.08.27
Az arra utazók a halásztelki csomópontot használhatják.
2018.08.06
A 7-es út főút bevezetőjén balesetveszélyes csomópontok válnak biztonságosabbá.
2018.06.19
Többek között az M0-s csomóponttól a Győr felé vezető oldal 2,5 kilométere is megújul. A nyár folyamán több helyen is forgalomelterelésekre kell számítani.
2018.04.11
Hiánypótló fejlesztésen dolgozik a Colas Alterra Zrt. és a Siemens Zrt. az Etele út és a Fehérvári út kereszteződése, valamint a Kelenföldi pályaudvar között. A beruházásról a Colas projektfelelősével, Végh Viktóriával beszélgettünk.
2018.03.12
A Pest megyei városban közel 200 millió forintos beruházással élesztik fel a Szent István teret.
2018.01.12
Megvan a 17 kilométeres szakasz kivitelezője, egészen Szolnok közeléig jut a gyorsforgalmi út, meglévő nyomvonalra épülve.
2017.08.12
Budapest XV. kerületében a Drégelyvár utca és Molnár Viktor utca környéki városrészben szervizutat építettek, járdát alakítottak ki és általános területrendezési munkát végeztek.
2017.06.12
Az új kétsávos út a Göd és Dunakeszi közötti területről indulva hozza közelebb a gyorsforgalmi utat.
2016.10.05
A Közgép és az Itinera árajánlatáról szóló cikkünket továbbgondolva szétnéztünk a keleti szomszéd útjain. Ezeket találtuk: félkész autópályán, félkész híd alatt robogó lovaskocsi, 29 éven át épülő autópálya, tíz hónappal az átadás után életveszély miatt újra lezárt autópályaszakasz, a hírekben naponta visszaköszönő hiányos kivitelezés. Hogyan lehetséges ez? Egy olyan zavaros közeg által, amiben halászva még a büntetéseket, perköltségeket és alacsony árakat bevállalva is nyereséges lehet egy-egy projekt.
2016.06.06
2016.02.23
A technológia évek óta adott hozzá, a Duna Aszfalt már 2009-ben behozta az országba a LEA (Low Energy Asphalt) licencét, és két keverőtelepén is képes az előállítására. Tavalyelőtt a megfelelő jogi háttér is megszületett az energiafelhasználást és a széndioxid kibocsájtást is felére csökkentő, jobban szállítható és az egészséget is kímélő aszfalthoz. Hogy miért nem épülnek ilyen magyar utak, arról Lehel Zoltánnal, a Duna Aszfalt innovációs főmérnökével beszélgettünk.